An der Hinterachse waren die Achslager hinüber. Desgleichen die Federaufnahmen und deren Drehpunktschrauben und alle Gummis. Ebenso mußte ich die Federnzwischenlagen erneuern, wie übrigens alle anderen am Auto. Steele Rubber macht's möglich. Brad Ipsen besorgte die Nicht-Gummi-Teile. Überraschenderweise war der Simmerring der Eingangswelle in Ordnung.


The axle bearings of the rear axle were gone, as well as the spring brackets and the big screws on which the springs turn, along with all the rubbers of the rear axle and all other rubbers on the car, generally. Steele Rubber makes replacement possible, Brad Ipsen supplied the non-rubber parts. Furthermore the spring inlays had to be replaced.

Surprisingly, the pinion seal was OK.


001.JPG
Blick von unten auf die Hinterachse...
View of the axle from below...
002.JPG
...und von oben.
...and from on top.
Gas rubber hose from the tank to the carb..JPG
Ein harter Gummischlauch vom Tank bis zum Vergaser.
A hardened gas rubber hose from tank to carb.
Spring out of alignment 2.JPG
Linke Feder aus der Flucht.
Left spring out of alignment.
      Weiter

to Top of Page